Jouw privacybeslissingen
Zoals beschreven in ons Privacybeleid verzamelen wij persoonlijke informatie uit je interacties met ons en onze website, onder meer via cookies en soortgelijke technologieën. We kunnen deze persoonlijke informatie ook delen met derden, waaronder advertentiepartners. We doen dit om je advertenties op andere websites te tonen die beter aansluiten op je interesses en om andere redenen die worden beschreven in ons privacybeleid.
Het delen van persoonlijke informatie voor gerichte reclame op basis van je interactie op verschillende websites kan onder bepaalde privacywetten van Amerikaanse staten worden beschouwd als 'verkoop', 'delen' of 'gerichte reclame'. Afhankelijk van waar je woont, heb je mogelijk het recht om je af te melden voor deze activiteiten. Als je gebruik wilt maken van dit opt-outrecht, volg dan de onderstaande instructies.
Als je onze website bezoekt terwijl het Global Privacy Control opt-out-voorkeursignaal is ingeschakeld, behandelen wij dit, afhankelijk van waar je je bevindt, als een verzoek om je af te melden voor activiteiten die kunnen worden beschouwd als een ‘verkoop’ of ‘delen’ van persoonlijke gegevens of ander gebruik dat kan worden beschouwd als gerichte reclame voor het apparaat en de browser die je hebt gebruikt om onze website te bezoeken.
Veelgestelde vragen
Zijn de producten veilig voor kinderen?
Ja. Wij selecteren uitsluitend producten die voldoen aan de Europese veiligheidsnormen en gemaakt zijn van kindvriendelijke materialen. Veiligheid en betrouwbaarheid staan bij ons altijd voorop.
Voor welke leeftijden zijn de producten geschikt?
Dat verschilt per product. In de productbeschrijving staat altijd duidelijk aangegeven voor welke leeftijdsgroep een artikel bedoeld is.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Heb je voor 17:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.
De levertijd bedraagt 1 werkdag. In de meeste gevallen lukt dit wel, maar in sommige gevallen kan het, door bepaalde omstandigheden, zo zijn dat je bestelling iets later wordt geleverd. Wij willen je graag vragen om hier begrip voor te hebben.
Op zondag worden er géén pakketten ingepakt of bezorgd.
Op maandag worden er geen brievenbuspakketten bezorgd.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Alle zendingen worden geleverd met een Track and Trace link van PostNL.
Je ontvangt deze link kort na het plaatsen van je bestelling.
Kan ik jullie producten in de winkel kopen?
Op dit moment is hebben we geen fysieke winkel waar je onze producten kunt shoppen.
Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om bestellingen bij ons op te halen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een mail met een bevestiging van je bestelling.Geen mail ontvangen?
Het kan zijn dat de mail terecht is gekomen in je ongewenst/spam postvak.
Kun je de mail alsnog niet vinden? Neem dan contact met ons op via het formulier op de website.
Wat als een product kapot gaat of niet voldoet aan mijn verwachting?
Alle producten vallen onder de wettelijke garantie. Mocht er iets mis zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij zorgen voor een passende oplossing, zoals vervanging of terugbetaling.
Hoe vaak komen er nieuwe producten bij Kids Goods?
Wij breiden ons assortiment regelmatig uit met zorgvuldig geselecteerde baby- en kinderartikelen. Houd onze webshop dus goed in de gaten voor nieuwe producten.