Your privacy choices

As described in our Privacy Policy, we collect personal information from your interactions with us and our website, including through cookies and similar technologies. We may also share this personal information with third parties, including advertising partners. We do this in order to show you ads on other websites that are more relevant to your interests and for other reasons outlined in our privacy policy.

Sharing of personal information for targeted advertising based on your interaction on different websites may be considered "sales", "sharing", or "targeted advertising" under certain U.S. state privacy laws. Depending on where you live, you may have the right to opt out of these activities. If you would like to exercise this opt-out right, please follow the instructions below.

If you visit our website with the Global Privacy Control opt-out preference signal enabled, depending on where you are, we will treat this as a request to opt-out of activity that may be considered a “sale” or “sharing” of personal information or other uses that may be considered targeted advertising for the device and browser you used to visit our website.

Veelgestelde vragen

Zijn de producten veilig voor kinderen?

Ja. Wij selecteren uitsluitend producten die voldoen aan de Europese veiligheidsnormen en gemaakt zijn van kindvriendelijke materialen. Veiligheid en betrouwbaarheid staan bij ons altijd voorop.

Voor welke leeftijden zijn de producten geschikt?

Dat verschilt per product. In de productbeschrijving staat altijd duidelijk aangegeven voor welke leeftijdsgroep een artikel bedoeld is.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Heb je voor 17:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.

De levertijd bedraagt 1 werkdag. In de meeste gevallen lukt dit wel, maar in sommige gevallen kan het, door bepaalde omstandigheden, zo zijn dat je bestelling iets later wordt geleverd. Wij willen je graag vragen om hier begrip voor te hebben. 

Op zondag worden er géén pakketten ingepakt of bezorgd.

Op maandag worden er geen brievenbuspakketten bezorgd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Alle zendingen worden geleverd met een Track and Trace link van PostNL.

Je ontvangt deze link kort na het plaatsen van je bestelling. 

Kan ik jullie producten in de winkel kopen?

Op dit moment is hebben we geen fysieke winkel waar je onze producten kunt shoppen. 

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om bestellingen bij ons op te halen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een mail met een bevestiging van je bestelling.Geen mail ontvangen?

Het kan zijn dat de mail terecht is gekomen in je ongewenst/spam postvak.

Kun je de mail alsnog niet vinden? Neem dan contact met ons op via het formulier op de website.

Wat als een product kapot gaat of niet voldoet aan mijn verwachting?

Alle producten vallen onder de wettelijke garantie. Mocht er iets mis zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij zorgen voor een passende oplossing, zoals vervanging of terugbetaling.

Hoe vaak komen er nieuwe producten bij Kids Goods?

Wij breiden ons assortiment regelmatig uit met zorgvuldig geselecteerde baby- en kinderartikelen. Houd onze webshop dus goed in de gaten voor nieuwe producten.